Marcin Marjański nie jest już szefem marketingu Pekao SA

Odszedł po ostatnich zmianach w zarządzie. W banku pracował nieco ponad 2 lata.

Marcin Marjański, dotychczasowy dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań banku Pekao SA, rozstał się z firmą. Marketingiem banku kierował od lutego 2018 r. Wcześniej, w latach 2002-2004 był dyrektorem marketingu PZU. Pracował także przez prawie 6 lat w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i był dyrektorem generalnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.

22 kwietnia br. w Pekao SA zmienił się zarząd: prezesem został Leszek Skiba, a Marek Lusztyn i Krzysztof Kozłowski - wiceprezesami.

Pekao SA to drugi po PKO BP bank w Polsce z blisko 200 miliardami złotych aktywów. Obsługuje 5,5 mln klientów detalicznych. To także jeden z czołowych reklamodawców wśród banków - w ub.r. zwiększył swoje wydatki reklamowe o 50% - do ponad 80 mln zł (dane cennikowe Kantar). Reklamowo pracują dla niego m.in. agencje: Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Performance Media i Fullsix Media.

Maciej Burlikowski 1618 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.