Martyna Krupa i Szczepan Barański w Schulz Brand Friendly
Zasilają działy client service (Krupa) i kreacji (Barański) krakowskiej agencji.
Martyna Krupa specjalizuje się w markach retail. Obsługiwała m.in. Lewiatana, Eurocash Cash&Carry, Groszek, Delikatesy Centrum oraz Eurosklepy. Ma doświadczenie w zarządzaniu projektami, szczególnie w obszarze produkcji filmowych i video marketingu.
Szczepan Barański, projektowaniem graficznym zajmuje się od kilkunastu lat. Specjalizuje się w animacjach, motion designie, DTP, webdesignie, drukach niestandardowych oraz brandingu. Zajmuje się również ilustracją i papercraftem. Poprzednio związany był m.in. z Brave Brain oraz Opcom. Obsługiwał takie marki jak Skoda, Decomoreno, Łowicz czy Nivea. W Schulz brand friendly objął stanowisko motion designera.
Ze względu na szeroki zakres obsługi marki Kaufland przez agencję Schulz Brand Friendly Krupa i Barański będą pracowali głównie dla tego klienta.
Szczepan Barański, projektowaniem graficznym zajmuje się od kilkunastu lat. Specjalizuje się w animacjach, motion designie, DTP, webdesignie, drukach niestandardowych oraz brandingu. Zajmuje się również ilustracją i papercraftem. Poprzednio związany był m.in. z Brave Brain oraz Opcom. Obsługiwał takie marki jak Skoda, Decomoreno, Łowicz czy Nivea. W Schulz brand friendly objął stanowisko motion designera.
Ze względu na szeroki zakres obsługi marki Kaufland przez agencję Schulz Brand Friendly Krupa i Barański będą pracowali głównie dla tego klienta.
Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane