Miłosz Horodyski nowym szefem marketingu Pekao SA

Kierował marketingiem Alior Banku, pracował także w Lotosie, TVP i Caritasie.

Miłosz Horodyski został nowym dyrektorem departamentu marketingu, komunikacji i badań banku Pekao SA. Zastąpił Marcina Marjańskiego, który kierował tym departamentem od lutego 2018 r., a niedawno rozstał się z firmą.

Horodyski w latach 2018-19 był dyrektorem departamentu marketingu i PR Alior Banku (w banku pracował od 2017 r.). W ub.r. przez kilka miesięcy kierował działem PR w Grupie Lotos. Wcześniej pracował m.in. jako dziennikarz radiowy i telewizyjny (TVP i Radio Kraków) oraz w Caritas Polska.

Pekao SA to drugi po PKO BP bank w Polsce z blisko 200 mld zł aktywów. Obsługuje 5,5 mln klientów detalicznych. Reklamowo pracują dla niego m.in. agencje: Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Performance Media, Fullsix Media.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.