Michał Rutkowski nowym dyrektorem zarządzającym K2

Ostatnio był dyrektorem marketingu i strategii marki w Gazeta.pl.

Michał Rutkowski objął funkcję nowego dyrektora zarządzającego K2 Internet SA, zastępując Krystynę Szlassę, która wkrótce rozpocznie urlop macierzyński.

Rutkowski jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Przez ponad 15 lat pracował w grupie agencji marketingowych DDB, między innymi jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji digitalowej Tribal DDB. Ostatnie cztery lata spędził w Agorze, gdzie odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C dla portalu Gazeta.pl. Wcześniej był przez ponad rok zastępcą dyrektora generalnego Grupy NaTemat.

Maciej Florek 2311 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.