Sebastian Kawa w zrealizowanej zdalnie reklamie Pekao [wideo]
Pilot szybowcowy, 15-krotny mistrz świata, filmował i nagrywał się sam pod zdalnym nadzorem operatora, reżysera i agencji.
Kampania została zrealizowana w całkowicie zdalny sposób. Sebastian Kawa filmował i nagrywał się sam pod zdalnym nadzorem operatora, reżysera i agencji. W domu, który na czas realizacji kampanii stał się planem filmowym, zapewniono szczególne warunki bezpieczeństwa. Między innymi: przeprowadzono ozonowanie, dezynfekcję sprzętu filmowego i oświetleniowego, scenografii, dostarczano bezdotykowo garderobę, artykuły spożywcze. Do przygotowania planu dopuszczano w turach osoby, które zostały wyposażone w maseczki, rękawiczki jednorazowe oraz płyn do dezynfekcji.
Kampania prowadzona jest w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty) oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za komunikację, kreację i realizację odpowiadała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline – Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Tank. Za postprodukcję odpowiada Prodigious.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.