Karty podarunkowe dla firm dostępne na Instagramie
To kolejne z narzędzi pomyślanych jako wsparcie dla małych i średnich firm borykających się ze skutkami pandemii COVID-19.
Przedsiębiorcy, którzy chcą zaoferować karty podarunkowe na Instagramie, muszą spełnić trzy warunki: mieć na platformie konto firmowe, przestrzegać zgodności z zasadami monetyzacji dla partnerów oraz skonfigurować usługę u jednego z partnerów (Square lub Kabbage). Mogą wtedy dodać naklejkę Karty podarunkowej w Stories oraz umieścić przycisk na profilu firmy. Pozwoli to użytkownikom na zakup karty. Ten rodzaj wsparcia ma szczególne znaczenie dla firm niemogących prowadzić normalnej działalności z powodu pandemii, m.in. z branży gastronomicznej.
Karty podarunkowe to kolejne narzędzie po wprowadzonych w połowie kwietnia br. naklejce do składania zamówień oraz przycisku "Działania", nakierowane głównie na wspieranie drobnych przedsiębiorców.
Paweł Piasecki
1040 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane