Agata Sądel na czele nowej marki Matterkind w IPG Mediabrands
Sądel przez ostatni rok związana była z firmą Huawei.
W Polsce funkcję head of Matterkind powierzono Agacie Sądel. Jako szef Matterkind będzie raportowała do Rafała Wyszyńskiego, odpowiedzialnego za wdrożenie Kinesso w Polsce. Będzie także odpowiedzialna za projekty hubowe dla klientów regionalnych.
Sądel przez ostatni rok związana była z firmą Huawei, gdzie jako senior digital communication manager odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital, ściśle współpracując m.in. z zespołem e-commerce oraz z działem usług mobilnych. Wcześniej, jako programmatic director w GroupM odpowiadała za biznes, wdrożenia klienckie i rozwiązania grupy w obszarach zakupu programmatycznego i kreacji. Była również związana z Publicis Groupe i Value Media.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.