Empik Music powalczy ze Spotify
Siłą nowego muzycznego serwisu streamingowego mogą być playlisty układane przez m.in. Wojciecha Manna, Barbarę Wrońską czy Roksanę Węgiel.
Nowy polski serwis streamingowy może jednak powalczyć o użytkowników, stawiając na lokalne atuty, czyli np. znanych w kraju twórców czy dziennikarzy muzycznych prezentujących swoje rekomendacje. Starszych odbiorców ma przyciągać Wojciech Mann, który będzie prezentować co wtorek swoją autorską play-listę "To co lubię w moim klubie”. W Empik Music znajdziemy także, pod hasłem #tomigra, muzyczne rekomendacje m.in. od Sanah, Barbary Wrońskiej, Pezeta czy Roksany Węgiel. Firma zapewnia, że w przyszłości zaoferuje użytkownikom dostęp do unikatowych treści - m.in. piosenek powstałych specjalnie dla Empiku, skomponowanych przez artystów, z którymi sieć współpracuje.
Stali klienci Empiku mogą liczyć na dodatkowe korzyści. Kupując produkt w kategorii Muzyka na Empik.com, otrzymają w aplikacji rekomendacje stworzone na podstawie historii zakupów. Abonenci programu lojalnościowego Empik Premium (obecnie udostępnianego wszystkim za darmo na 60 dni w ramach specjalnej promocji związanej z pandemią) mogą cieszyć się przez 2 miesiące darmowym dostępem do Empik Music. W standardowym pakiecie 1-miesięcznym pierwsze 30 dni użytkowania aplikacji jest bezpłatne (potem 19,99 zł miesięcznie). Oprócz tego Empik oferuje możliwość wyboru pakietów na 3, 6 i 12 miesięcy, które kosztują:
- 3 miesiące – 59,97 zł,
- 6 miesięcy – 104,99 zł (17,50 zł miesięcznie),
- 12 miesięcy – 199,99 zł (16,67 zł miesięcznie).
Abonamenty można wykupić także w stacjonarnych salonach Empik – w tym wypadku nie jest konieczne łączenie konta w aplikacji z kartą kredytową.
(Współpraca: Katarzyna Woźniak)

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.