Rusza kampania piwa Specjal [wideo]

Spot pod hasłem "Wspieramy nasz region" można obejrzeć m.in. na platformach VoD oraz w telewizji internetowej.

Specjal, piwo z browaru w Elblągu (Grupa Żywiec), od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa.

Wprowadzeniu nowych opakowań towarzyszy spot wideo pod hasłem "Wspieramy nasz region", który można obejrzeć m.in. na platformach VoD oraz w telewizji internetowej. Zaplanowano także komunikację digital i w social mediach.

Za nową szatę graficzną odpowiada Wilk Studio. Działania ATL i BTL dla marki Specjal prowadzi agencja Just, a komunikacją digital i w social mediach zajmuje się agencja VMLY&R. Działania PR realizuje agencja Roots. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Maciej Florek 2369 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.