Anna Kordus przechodzi do Przestrzeni

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji różnych projektów m.in. dla marek The Coca-Cola Company i grupy PSA oraz Adidas, Reebok i Żywiec.

Anna Kordus przechodzi do agencji Przestrzeń na stanowisko associate directora w dziale client service. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów o różnej specyfice i dla marek z wielu kategorii. 

Od 2018 r. związana była z MediaCom Warszawa, gdzie jako accociate director MBA odpowiadała za niestandardowe realizacje dla wszystkich marek The Coca-Cola Company, PSA (Opel, Citroën, Peugeot, DS), a także Adidas i Reebok. Prowadziła 5-osobowy zespół specjalizujący się w działaniach: branded content, product placement i influencer marketing. Tworzyła strategie i koncepty dla działań niestandardowych. Koordynowała i nadzorowała współpracę ze stacjami telewizyjnymi, z artystami, festiwalami i domami produkcyjnymi.

Wcześniej przez ponad 2 lata związana z marką Żywiec w VMLY&R. Była odpowiedzialna m.in. za digitalową implementację wielokrotnie nagradzanej platformy komunikacyjnej "Chce się Ż". Współpracowała także przy trzech edycjach "Męskiego Grania". Wśród marek, dla których pracowała, znalazły się także: PLL LOT, GK Polska Grupa energetyczna, Viacom International Media Networks, T-Mobile, Volvo i Nutricia.

W Przestrzeni Anna Kordus wesprze Mateusza Ciećwierskiego, dyrektora client service, w dalszym rozwoju działu oraz całej agencji.

Katarzyna Kacprzak 602 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.