4,6 mln widzów oglądało debatę prezydencką w TVP [wideo]
TVP podaje wynik o blisko 2 mln wyższy.
Według danych firmy Nielsen (Nielsen Audience Measurement) debatę telewizyjną 10 kandydatów na urząd prezydenta kraju, która odbyła się w środę 6 maja, oglądało w kanałach TVP (TVP1, TVP Info i TVP Polonia) łącznie 4,6 mln widzów.
Telewizja Polska, w oparciu o własne dane, podaje, że w momencie najwyższej oglądalności było to 6,7 mln widzów.
Zapis debaty umieszczony w kanale TVP Info na YouTube uzyskał do tej pory ponad 257 tys. wyświetleń.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane