MediaMarkt ponownie zaprasza do sklepów
Hasło kampanii przygotowanej przez agencję Heart & Brain brzmi: "Super otworzyć się na Was z powrotem!"
Firma twierdzi, że przygotowała się do otwarcia sklepów z zachowywaniem wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa - pracownicy zostali m.in. wyposażeni w ochronne przyłbice, a przed rozpoczęciem pracy wykonywany jest im pomiar temperatury. Regularnie mają też czyścić towar ekspozycyjny, a przy kasach zamontowano ochronne ekrany z pleksi.
- Nasz główny kanał dystrybucji, sklep stacjonarny, umożliwia nam bezpośredni i niezwykle cenny kontakt z klientem, a tym samym dogłębne poznanie jego potrzeb i zaoferowanie profesjonalnego doradztwa. Najnowszą kampanią chcieliśmy wyrazić dumę z bardzo sprawnego, spełniającego najwyższe stanę w komunikacji marketingowej sieci MediaMarkt od 2017 r.dardy higieny i bezpieczeństwa otwarcia wszystkich sklepów – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.
Bohaterowie kultowego komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek" odrywają kluczową rolę w komunikacji marketingowej sieci MediaMarkt od 2017 r.

Maciej Burlikowski
1743 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane