CDA zwiększyło przychody o ponad 50%

Serwis VoD ma już 266 tys. abonentów.

Firma CDA, prowadząca internetowy serwis wideo na życzenie (VoD), w I kwartale br. miała 12,4 mln zł przychodów ze sprzedaży abonamentów, o 53% więcej niż w analogicznym okresie ub.r. (8,1 mln zł). Na koniec marca br. abonamenty CDA Premium miało wykupione 266 tys. osób. W ciągu roku ich liczba wzrosła o 80 tys., a tylko w trakcie pierwszych trzech miesięcy br. - o 35 tys.

Według firmy narzucone przez rząd ograniczenia w związku z epidemią koronawirusa - powszechna izolacja, zamknięcie kin, ograniczenia w przebywaniu w sklepach i galeriach handlowych - zachęcały ludzi do pozostania w domu i częstszego niż zwykle konsumowania treści VoD.

Z emisji reklam serwis zebrał w trakcie tych trzech miesięcy blisko 630 tys. zł, o ok. 10% więcej niż w analogicznym okresie ub.r.

Maciej Burlikowski 1413 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.