Krasnopolski i Szewczyk dyrektorami kreatywnymi w Asap & Asap

W związku ze zmianami Jacek Redźko (chief creative officer) ma poświęcić się w większym stopniu rozbudowie domu produkcyjnego Asap & Asap Video.

Michał Krasnopolski oraz Tomasz Szewczyk objęli stanowiska dyrektorów kreatywnych w Asap & Asap. Jako team seniorski pracowali wcześniej w WebTalk. Agencja po raz pierwszy zdecydowała się na zatrudnienie teamu kreatywnego w roli menedżerskiej.

Krasnopolski pracę w reklamie rozpoczął w 2002 r. Od tego czasu zgromadził wieloletnie doświadczenie w agencjach Arip, Just, VMLY&R Poland, Kalicińscy oraz WebTalk. Jest współautorem kampanii dla takich klientów jak m.in.: Grupa Żywiec, Orlen, PKP Intercity, Polpharma, PZU, Samsung, Sephora i UPC.

Szewczyk związany jest z branżą reklamową od ponad 12 lat. Pierwsze copywriterskie kroki stawiał w agencji Heureka (dziś VMLY&R Poland), następnie doświadczenie zdobywał w agencjach Ogilvy & Mather, Tippingpoint, Directors, Walk, J. Walter Thompson Group Poland, Bardzo, OS3, Kalicińscy oraz WebTalk. Współtworzył kampanie dla takich marek i firm jak Allegro, BMW, Danone, Deutsche Bank czy Intel.

W związku ze zmianami Jacek Redźko (chief creative officer) ma poświęcić się w większym stopniu rozbudowie domu produkcyjnego Asap & Asap Video oraz nadzorowaniu wszystkich produkcji filmowych agencji. Krasnopolski i Szewczyk będą raportować bezpośrednio do zarządu.

Maciej Florek 2140 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.