"Bia. Oficjalny Magazyn" - nowy tytuł Egmontu [wideo]

Redaktorem prowadzącym dwumiesięcznika, nawiązującego do popularnego serialu dla nastolatków, została Joanna Szabunio.

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek prasowy nowy dwumiesięcznik „Bia. Oficjalny Magazyn”, skierowany do dzieci w wieku szkolnym, głównie dziewczynek. Na łamach magazynu czytelniczki znajdą informacje na temat argentyńskiego serialu dla młodzieży „Bia” emitowanego na Disney Channel oraz rubryki o modzie, rysowaniu, muzyce i poszukiwaniu pasji, a także wskazówki, jak mądrze zaistnieć w sieci. Do poszczególnych wydań dwumiesięcznika będą dołączane gadżet i plakat. Pierwszy numer magazynu ukazał się 15 maja br. Redaktorem prowadzącym tytułu została Joanna Szabunio. Cena pisma to 10,99 zł. 

Wprowadzenie magazynu wsparte jest współpracą z influencerką, kampanią online oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu. Czasopismo będzie dostępne w sprzedaży również na www.egmont.pl

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.