Plus wykorzystuje #Hot16Challenge2 do reklamy marki Plush [wideo]

Grupa Polsat chwali się, że na walkę z epidemią koronawirusa przekazała ponad 5 mln zł z emisji specjalnego bloku reklamowego oraz własnych środków.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), w reklamie drugiej swojej marki postanowił wykorzystać popularność akcji #Hot16Challenge2. To akcja zapoczątkowana przez muzyków, która polega na wykonaniu krótkich 16-wersowych piosenek w stylu hip-hop lub rap, a celem ma być wsparcie służby zdrowia w walce z epidemią koronawirusa poprzez zachęcanie do zbiórki pieniędzy.

Grupa Polsat chwali się, że na ten cel przekazała ponad 5 mln zł z emisji specjalnego bloku reklamowego oraz własnych środków, kupiła 200 tys. testów na koronawirusa i przekazała 2,2 tys. tabletów dla dzieci.

Kreacją reklam dla marki Plush zajmuje się agencja Scholz & Friends Warszawa, ich produkcją – studio TFP, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 1413 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.