Zuza Krajewska fotografuje dla Yope

Firma wprowadza trzy nowe linie kosmetyków.

Wystartowała nowa kampania polskiej marki kosmetyków naturalnych Yope, wspierana kampanią pod hasłem #wstronęsłońca. Marka była jedną z wyróżnionych przez naszą redakcję za swoje działania w minionym roku. 

Do współpracy z Yope została zaproszona Zuza Krajewska, jedna z najbardziej znanych fotografek mody. Kampania z wykorzystaniem zdjęć artystki ma swoje odsłony online, w tym w kanałach social media. - To była najprzyjemniejsza sesja wiosny. Delikatna i pełna letniego, słonecznego światła. Zrobiłyśmy ją z Anią Szczęsny w warunkach domowych, popijając kawę, żartując i używając pięknie pachnących kosmetyków. Kobieca czułość w czasach izolacji. Myślę, że ta odrobina ciepła i komfortu jest nam teraz bardzo potrzebna. Pójdźmy wszyscy w stronę słońca! Oczywiście rozsądnie i uważając na siebie nawzajem - tak o współpracy z Yope mówi fotografka.

W nowych liniach kosmetyków główną rolę grają nieoczywiste połączenia zapachów: bez i wanilia, mandarynka i malina oraz rabarbar i róża. Każda z linii zawiera klasyki marki Yope, najpopularniejsze wśród konsumentów: mydło do rąk, żel pod prysznic, balsam do ciała oraz krem do rąk.

Zuza Krajewska publikowała m.in. w: „British Journal of Photography”, „Dazed & Confused”, „M Le Magazine du Monde”, „Vogue”, „I-D”, „Elle”, „Harper Bazaar” i „Marie Claire”.

(współpraca: Paweł Piasecki)

Katarzyna Woźniak 540 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.