Marta Strzyżewska pokieruje marketingiem firmy ubezpieczeniowej Aviva

Iwona Czech odchodzi z Avivy po 5 latach.

Marta Strzyżewska objęła stanowisko dyrektora działu marketingu i cyfryzacji w firmie ubezpieczeniowo-inwestycyjnej Aviva. Oprócz zarządzania marką i komunikacją marketingową będzie także odpowiadać za cyfryzację oraz strategię, badania i wiedzę o klientach.

Iwona Czech, dotychczasowa dyrektorka działu komunikacji i zarządzania marką Avivy, po pięciu latach kończy pracę w firmie.

Marta Strzyżewska od czterech lat była związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik leczenia niepłodności InviMed (Grupa Medicover), a od 2018 r. jako dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Grupy Lux Med odpowiadała za strategię i wizerunek marek, kampanie marketingowe offline i online oraz komunikację w social mediach. Karierę zawodową zaczynała w bankowości – od 2001 r. w departamencie marketingu BRE Banku (obecnego mBanku). Następnie przeszła do sektora ubezpieczeniowego – w latach 2009-2015 pracowała w grupie Generali w Polsce, gdzie jako dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu odpowiadała m.in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy oraz przygotowanie pierwszej zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych.

Maciej Burlikowski 1382 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.