Dorota Wojtczak pokieruje marketingiem w Grupie S/F
Ponad dwa lata była head of B2B w należącej do grupy agencji EmLab.
Wojtczak pełni też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Wcześniej pracowała jako project manager cyklu Impact Academy w Grupie Onet-RAS Polska oraz zajmowała się marketingiem serwisów internetowych. Ma doświadczenie w pracy po stronie klienta, agencji i mediów.
– Stworzenie funkcji marketingowej w Grupie S/F jest pochodną intensywnego wzrostu i rozwoju tworzących ją spółek w ostatnich latach. Wynika wprost z potrzeby profesjonalizacji naszych działań marketingowych – mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy S/F.
Grupa jest częścią działającego na styku marketingu i technologii holdingu giełdowego Mediacap SA, w którego skład wchodzą też m.in. spółki LifeTube, TalentMedia, Opinie.pl i IQS.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.