Dorota Wojtczak pokieruje marketingiem w Grupie S/F

Ponad dwa lata była head of B2B w należącej do grupy agencji EmLab.

Dorota Wojtczak obejmuje nowo powstałe stanowisko head of marketing w Grupie S/F. Będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz wszystkich spółek należących do grupy. Przez ponad dwa lata była zatrudniona jako head of B2B w agencji EmLab. W spółce należącej do Grupy S/F koordynowała współpracę z jej wszystkimi klientami.

Wojtczak pełni też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Wcześniej pracowała jako project manager cyklu Impact Academy w Grupie Onet-RAS Polska oraz zajmowała się marketingiem serwisów internetowych. Ma doświadczenie w pracy po stronie klienta, agencji i mediów.

– Stworzenie funkcji marketingowej w Grupie S/F jest pochodną intensywnego wzrostu i rozwoju tworzących ją spółek w ostatnich latach. Wynika wprost z potrzeby profesjonalizacji naszych działań marketingowych – mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy S/F.

Grupa jest częścią działającego na styku marketingu i technologii holdingu giełdowego Mediacap SA, w którego skład wchodzą też m.in. spółki LifeTube, TalentMedia, Opinie.pl i IQS.

Katarzyna Kacprzak 448 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.