Empik Music zachęca, by słuchać muzyki na własnych zasadach [wideo]

Kampanię aplikacji do streamingu muzyki przygotowała agencja Kamikaze.

Słuchanie muzyki na własnych zasadach – to główny przekaz kampanii promującej aplikację do streamingu muzyki Empik Music, którą przygotowała agencja Kamikaze. Jest to pierwszy projekt Kamikaze dla Empiku, a współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.

Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest wprowadzenie nowej na rynku platformy streamingowej i aplikacji muzycznej Empik Music, w tym m.in. budowanie jej świadomości i wizerunku w poszczególnych segmentach grupy docelowej (zdefiniowanej jako kobiety i mężczyźni z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, w wieku 18-44 lat). Komunikacja, która obejmuje przede wszystkim digital i in-store, będzie kierowana do wyselekcjonowanych segmentów odbiorców w ramach tej grupy, dobranych na podstawie zwyczajów zakupowych, częstotliwości zakupów muzycznych, wyboru kanału zakupów online vs. offline itp.

Za montaż oraz postprodukcję spotu wizerunkowego odpowiada Warsaw Production, a za udźwiękowienie spotu – Studio Głośno.

O wejściu na rynek aplikacji Empik Music pisaliśmy w tym artykule.

Maciej Florek 2155 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.