Empik Music zachęca, by słuchać muzyki na własnych zasadach [wideo]
Kampanię aplikacji do streamingu muzyki przygotowała agencja Kamikaze.
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest wprowadzenie nowej na rynku platformy streamingowej i aplikacji muzycznej Empik Music, w tym m.in. budowanie jej świadomości i wizerunku w poszczególnych segmentach grupy docelowej (zdefiniowanej jako kobiety i mężczyźni z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, w wieku 18-44 lat). Komunikacja, która obejmuje przede wszystkim digital i in-store, będzie kierowana do wyselekcjonowanych segmentów odbiorców w ramach tej grupy, dobranych na podstawie zwyczajów zakupowych, częstotliwości zakupów muzycznych, wyboru kanału zakupów online vs. offline itp.
Za montaż oraz postprodukcję spotu wizerunkowego odpowiada Warsaw Production, a za udźwiękowienie spotu – Studio Głośno.
O wejściu na rynek aplikacji Empik Music pisaliśmy w tym artykule.

Maciej Florek
2235 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane