Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Optimum Media
Poprzednio pracował w Starcomie.
Jego doświadczenie i metody pracy kolektywnej wpasowują się w ofertę strategiczną OMD dla klientów - w 2019 r. OMD wdrożyło w organizacji nowy proces strategiczny OMD Design wykorzystujący ekonomię behawioralną i elementy design thinking oraz metodykę pracy projektowej SCRUM.
Poprzednio Zaleśny pracował w Starcomie na stanowisku consumer experience strategy directora, w zespole strategii, kierowanym przez Sebastiana Szade. Karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencjach E-Graphics (TBWA) i ACR (K2 Media), a następnie dołączył do ZenithOptimedia Group, gdzie pracując w zespole strategii zajmował się tworzeniem strategii komunikacji marek i wspieraniem kompetencji strategicznych zespołów klienckich. Jako strategy & innovation director pracował w Blue 449 (obecnie Spark Foundry).

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.