Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Optimum Media

Poprzednio pracował w Starcomie.

Do agencji mediowej OMD Optimum Media (Grupa OMD) dołączył Łukasz Zaleśny w roli dyrektora ds. strategii. Będzie wspierać agencję w obszarze strategii komunikacji marketingowej, realizując projekty na styku konsumenta, marki i biznesu oraz mediów i technologii. Zaleśny ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z marketerami przy budowaniu strategii komunikacji marek zdobyte w agencjach mediowych i digitalowych. Interesuje się wykorzystaniem myślenia analitycznego i strategicznego oraz nowych technologii w obszarach consumer journey i branded consumer experience.

Jego doświadczenie i metody pracy kolektywnej wpasowują się w ofertę strategiczną OMD dla klientów - w 2019 r. OMD wdrożyło w organizacji nowy proces strategiczny OMD Design wykorzystujący ekonomię behawioralną i elementy design thinking oraz metodykę pracy projektowej SCRUM.

Poprzednio Zaleśny pracował w Starcomie na stanowisku consumer experience strategy directora, w zespole strategii, kierowanym przez Sebastiana Szade. Karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencjach E-Graphics (TBWA) i ACR (K2 Media), a następnie dołączył do ZenithOptimedia Group, gdzie pracując w zespole strategii zajmował się tworzeniem strategii komunikacji marek i wspieraniem kompetencji strategicznych zespołów klienckich. Jako strategy & innovation director pracował w Blue 449 (obecnie Spark Foundry).

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.