Żywiec Zdrój z całkowicie nową odsłoną klasycznej wody niegazowanej
Wystartowała nowa, przygotowana w 100% z materiału z recyklingu, kampania marki pod hasłem "Zrównoważona przez naturę".
18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Kampania towarzyszy relaunchowi klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo, etykiety, jak również – pierwszy raz w swojej historii – kształt opakowania, nawiązujący teraz do źródeł bijących w krystalicznie czystych rejonach Żywiecczyzny. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu OOH oraz PR i influencer marketingu.
Nowa odsłona Żywiec Zdrój to również nowa identyfikacja wizualna – marka zyskała nowe logo, jeszcze mocniej podkreślające jej górskie pochodzenie. Na pierwszym planie znalazła się dzika natura odwzorowująca górski krajobraz Żywiecczyzny. Woda niegazowana Żywiec Zdrój zamknięta została w nowoczesnej butelce, zaprojektowanej tak, aby zwiększyć komfort użytkowania. Butelka zyskała charakterystyczne wcięcia, które dodają jej dynamicznego wyglądu i ułatwią konsumentom jej trzymanie. Na etykiecie, oprócz nowego logo marki, znajdują się również dodatkowe informacje związane z unikalnymi cechami produktu, takimi jak pochodzenie, stopień mineralizacji, smak czy kwestie związane z dbaniem o naturę.
Żywiec Zdrój to lider na rynku wody butelkowanej oraz największy producent na rynku napojów bezalkoholowych. Zgodnie ze swoją misją, firma zachęca ludzi, by pili zdrowiej i ze szczególną troską dba o środowisko naturalne. Misja ta widoczna jest we wszystkich obszarach działalności Żywiec Zdrój - od współpracy z dostawcami, poprzez tworzenie produktów, po realizowane programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane z nich to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę!”. Ich celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce, a także kształtowanie właściwych nawyków w zakresie spożycia płynów wśród konsumentów.
Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego. Dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wody niegazowanej bezsmakowej w kraju.
Żywiec Zdrój jest częścią grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywienie specjalistyczne, obejmujące żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez oferowane produkty oraz realizowane projekty i programy - w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health - spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zdrowia kolejnych pokoleń i lepszego stanu naszej planety.
Poznaj grupę spółek DANONE, odwiedzając nową stronę internetową www.danone.pl.