LeBron James w nowej reklamie Nike [wideo]

90-sekundowy spot "Never Too Far Down", który miał premierę 23 maja, uzyskał już ponad 50 milionów odsłon na YouTube.

Słynny koszykarz, zawodnik Los Angeles Lakers, opowiada w nim historie światowej klasy sportowców, w tym Sereny Williams, Tigera Woodsa, Raphaela Nadala, Cristiano Ronaldo i swoją własną. Każdy z nich miał moment upadku albo był blisko, ale podnosił się i walczył dalej - to charakterystyczne dla marki przesłanie ma być inspiracją dla odbiorców reklamy. - Wszyscy bywaliśmy niedoceniani i wykluczani z grona faworytów. W takich chwilach wydawało się, że to już koniec - mówi LeBron James w reklamie. - Ale właśnie wtedy, gdy odbiera się nam szanse, znajdujemy jakoś w sobie ostatek sił, by dalej walczyć.

Nike podkreśla, że kieruje się misją poszerzania ludzkich możliwości na ile to tylko możliwe. Firma chce osiągnąć ten cel tworząc innowacyjne produkty zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, budując kreatywny i zróżnicowany globalny zespół oraz wywierając pozytywny wpływ na lokalne społeczności. Nowa reklama marki jest częścią rozpoczętej w marcu kampanii "Nie da się zatrzymać sportu" ("You Can't Stop Sport"), mającej na celu motywowanie ludzi w trudnych czasach pandemii. Nike przekazywało zachęty dla sportowców, by nie upadali na duchu i podejmowali wyzwania m.in. poprzez specjalną aplikację Nike Running Club App oraz eksperckie podcasty i materiały poradnikowe na YouTube.

Kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland.

Paweł Piasecki 414 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.