LeBron James w nowej reklamie Nike [wideo]
90-sekundowy spot "Never Too Far Down", który miał premierę 23 maja, uzyskał już ponad 50 milionów odsłon na YouTube.
Nike podkreśla, że kieruje się misją poszerzania ludzkich możliwości na ile to tylko możliwe. Firma chce osiągnąć ten cel tworząc innowacyjne produkty zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, budując kreatywny i zróżnicowany globalny zespół oraz wywierając pozytywny wpływ na lokalne społeczności. Nowa reklama marki jest częścią rozpoczętej w marcu kampanii "Nie da się zatrzymać sportu" ("You Can't Stop Sport"), mającej na celu motywowanie ludzi w trudnych czasach pandemii. Nike przekazywało zachęty dla sportowców, by nie upadali na duchu i podejmowali wyzwania m.in. poprzez specjalną aplikację Nike Running Club App oraz eksperckie podcasty i materiały poradnikowe na YouTube.
Kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland.
Paweł Piasecki
1036 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane