Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii Lego

Kampanię z okazji Dnia Dziecka przygotowała agencja Ogilvy Polska.

Na potrzeby kampanii "Rebuild The World" Ogilvy stworzyło trzy key visuale oraz animacje 3D prezentujące konstrukcje.
Zaprojektowane zostały specjalne instrukcje pokazujące, jak krok po kroku, w domowym zaciszu, stworzyć bohaterów kampanii. Powstał również specjalny landing page, skąd można je pobrać.

Kampania kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym roku, pierwszą od ponad 30 lat, kampanię brandową Lego – "Rebuild The World”. Kampania, którą przygotowało Ogilvy, wystartowała w telewizji i internecie. Za ożywienie bohaterów w 3D i postprodukcję spotów odpowiada studio LocoMotive. Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada Initiative.

 

Katarzyna Kacprzak 423 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.