Mercedes reklamuje model GLA jako SUV-a dla "mieszczuchów" [wideo]
Hasło kampanii: "Zaprojektowany na bezdroża daje radość w mieście".
Trzonem kampanii są cztery spoty telewizyjne. Przedstawiają mieszkańców miast, którzy bezpiecznie docierają GLA w odległe miejsce i sami siebie wystawiają tam na próbę – woda w morzu okazuje się jednak zdecydowanie za zimna, a spotkanie z dużym strusiem budzi przerażenie – i wracają do miejsca, do którego oni i ich GLA należą: do miasta.
Za adaptację spotów odpowiadała agencja Emil (grupa Publicis), a za zakup mediów - agencja AMQ (OMD Macroscope).
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane