Mercedes reklamuje model GLA jako SUV-a dla "mieszczuchów" [wideo]

Hasło kampanii: "Zaprojektowany na bezdroża daje radość w mieście".

We właśnie rozpoczętej kampanii  modelu GLA Mercedes-Benz postanowił zerwać z najczęściej stosowaną przez producentów tej klasy pojazdów komunikacją. W humorystyczny sposób odnosi się do tego, że GLA oferuje liczne rozwiązania pozwalające zapuszczać się w teren, ale mało kto wykorzystuje ich potencjał.

Trzonem kampanii są cztery spoty telewizyjne. Przedstawiają mieszkańców miast, którzy bezpiecznie docierają GLA w odległe miejsce i sami siebie wystawiają tam na próbę – woda w morzu okazuje się jednak zdecydowanie za zimna, a spotkanie z dużym strusiem budzi przerażenie – i wracają do miejsca, do którego oni i ich GLA należą: do miasta.

Za adaptację spotów odpowiadała agencja Emil (grupa Publicis), a za zakup mediów - agencja AMQ (OMD Macroscope).

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.