Milion zamówień w Empik Marketplace

Osiągnięcie tego progu zajęło trzy lata. Platforma skupia już ponad tysiąc dostawców zewnętrznych.

Czołowa piątka z ponad tysiąca sprzedawców w Empik Marketplace odnotowała w ostatnim roku wzrosty sprzedaży na poziomie 156%. - Naszym partnerom oferujemyindywidualne podejście i wsparcie dedykowanego opiekuna biznesowego, widoczność produktów dla milionów klientów Empik.com oraz objęcie ich ofert kampaniami marketingowymi, które realizujemy przez cały rok - tłumaczy Rafał Murawski, manager marketplace w Empiku. - W odróżnieniu od konkurencji, poza standardową prowizją od sprzedaży nie pobieramy od sprzedawców dodatkowych opłat. Ta jest zaś naliczana dopiero w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia, a w przypadku rezygnacji klienta z zakupów sprzedawca nie jest obciążany żadnymi kosztami - dodaje Murawski. Partnerzy podlegają weryfikacji pod kątem jakości ofert i poziomu obsługi klienta, a sprzedające już na platformie firmy badane są w zakresie poziomu satysfakcji i zadowolenia klientów za pomocą wskaźnika NPS (Net Promoter Score).

Empik.com jest w pierwszej trójce polskich e-sklepów (Gemius za 2019 r.). Oferuje w ramach sprzedaży własnej i poprzez marketplace około 2,5 mln produktów z 16 różnych kategorii, takich jak elektronika, zabawki, dziecko i mama, dom i ogród, sport, AGD czy zdrowie i uroda. Stronę odwiedza miesięcznie ok. 7 mln unikalnych użytkowników, którzy składają średnio 600 tys. zamówień. Sprzedaż rok do roku dynamicznie rośnie, w przypadku wybranych kategorii nawet trzykrotnie, np. sport i rekreacja +423%, dom i ogród +303% czy zdrowie i uroda +242%. Platforma rozwija się wielokanałowo – już 20% całości obrotów generuje aplikacja mobilna.

Empik.com startuje obecnie z kampanią promującą marketplace pod hasłem "I biznes rośnie!”.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.