Magdalena Brzeska ponownie prezeską SMB

Wybrano skład zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB na lata 2020-2022.

Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB wyłoniło skład nowego zarządu na kadencję 2020-2022.
Jednogłośnie na drugą kadencję prezes zarządu została wybrana Magdalena Brzeska, od lipca ub. r. CEO Axcelo, firmy działającej w obszarze marketingu danych. Wcześniej Brzeska przez ponad 13 lat była CEO polskiego oddziału niemieckiej Schober Information Group.

Wiceprezesami Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB zostali: Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising, dyrektor zarządzająca) i Grzegorz Bonder (Unique One, dyrektor generalny).
Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji będą: Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF, CEO), Wojciech Glapa (Arteria Contact Center, wiceprezes zarządu), Robert Wasiak (Wolters Kluwer PL, director & sales effectiveness manager), Jacek Barankiewicz (BWExperts, wiceprezes), Michał Włodarczyk (Wiedza i Praktyka, prezes).

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sławomir Rawa (Affility, marketing and sales executive), Ewa Stańska (Yellowbox), Anna Karwacka  (CCtraining, dyrektor merytoryczny), Jarosław Zuchora (Wedo, dyrektor zarządzający), Tomasz Nawój (Nav Agency, client partner).

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB działa na polskim rynku od 25 lat i jest najważniejszą organizacją non profit w obszarze marketingu bezpośredniego. Współpracuje z ponad 170 partnerami, w tym agencjami marketingowymi i domami mediowymi, brokerami baz danych, a także firmami z branży finansowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, technologicznej, IT, konsultingowej, badawczej, szkoleniowej oraz uczelniami wyższymi, związkami branżowymi, mediami i regulatorami rynku.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.