Koronawirus obniżył przychody i zyski grupy Wirtualnej Polski
Z trudnościami boryka się należący do niej serwis Wakacje.pl, za to wzrosła oglądalność i wpływy reklamowe Telewizji WP.
Należący do grypy WP serwis Wakacje.pl, tak jak cały rynek turystyki zagranicznej, utracił źródła przychodów. Wydawca wskazuje jednak, że konieczność izolacji i niepokój związany z ograniczeniami, przełożył się na większy niż zazwyczaj ruch w serwisach Wirtualnej Polski. Pozytywny wpływ na wyniki holdingu miała Telewizja WP, która odnotowała rekordową oglądalność i wzrost przychodów ze sprzedaży o ponad 40% - do blisko 6,6 mln zł w pierwszych trzech miesiącach br.
- Ograniczenie wydatków reklamowych najmniej dotknęło media internetowe, w pierwszym kwartale notowaliśmy w Wirtualnej Polsce Media SA wzrosty wyników finansowych – komentuje Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding SA.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.