PeoPay Kids: Pekao z ofertą dla najmłodszych dzieci
Bank wchodzi w obszar, w którym silną pozycję ma jego "duży brat" - PKO BP.
Do tej pory bankiem, który najaktywniej starał się pozyskiwać najmłodszych klientów, był PKO BP, największy bank w kraju - dzięki ofercie SKO (dawniej: Szkolne Kasy Oszczędności).
Remigiusz Hołdys, dyrektor zarządzający pionem bankowości detalicznej Pekao SA, wskazuje, że bank już obecnie jest bankiem młodych klientów - w ub.r. 42% nowych klientów banku to były osoby poniżej 26 lat. Bank ma już 780 tys. takich klientów.
Pekao SA nie zdradza planów sprzedażowych usługi/oferty PeoPay Kids.
Dla banku pracują reklamowo agencje: Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Fullsix Media oraz Performance Media.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.