PeoPay Kids: Pekao z ofertą dla najmłodszych dzieci

Bank wchodzi w obszar, w którym silną pozycję ma jego "duży brat" - PKO BP.

Bank Pekao SA wychodzi na rynek z ofertą kont połączonych z aplikacją bankową na smartfony dla dzieci w wieku 6-13 lat. PeoPay Kids to bezpłatne konto (zakładane przez rodziców), skarbonka i karta płatnicza Mastercard, którą dziecko może się samodzielnie posługiwać (grafiki zostały zaprojektowane dla dzieci). Rodzice ustalają limity wydatków.

Przedstawiciele banku przekonują, że podczas badań fokusowych najważniejszą zaletą tego rozwiązania dla dzieci okazało się właśnie posiadanie i możliwość posługiwania się prawdziwą "dorosłą" kartą płatniczą.

Do tej pory bankiem, który najaktywniej starał się pozyskiwać najmłodszych klientów, był PKO BP, największy bank w kraju - dzięki ofercie SKO (dawniej: Szkolne Kasy Oszczędności).

Remigiusz Hołdys, dyrektor zarządzający pionem bankowości detalicznej Pekao SA, wskazuje, że bank już obecnie jest bankiem młodych klientów - w ub.r. 42% nowych klientów banku to były osoby poniżej 26 lat. Bank ma już 780 tys. takich klientów.

Pekao SA nie zdradza planów sprzedażowych usługi/oferty PeoPay Kids.

Dla banku pracują reklamowo agencje: Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Fullsix Media oraz Performance Media.

Maciej Burlikowski 1380 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.