Visa chce zachęcić do udziału w loterii 27 mlionów Polaków [wideo]

Pula nagród to 825 tysięcy złotych, w tym 5 aut Toyota Corolla.

Polski oddział firmy płatniczej Visa Europe przygotował loterię konsumencką, w której do wygrania są nagrody za 825 tys. zł - m.in. pięć samochodów osobowych Toyota Corolla kombi, 17,5 tys. kodów rabatowych o wartości 5 dol. na zakupy w AliExpress oraz 35 tys. e-voucherów na odbiór przekąsek Haps w sklepach sieci Żabka. Loteria ma popularyzować płatności Visa za zakupy online oraz w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych. Wystarczy jednorazowa rejestracja karty Visa na stronie internetowej, by kolejne płatności kartą Visy liczyły się jako losy na w tej loterii. Akcja potrwa do końca miesiąca. Organizacją i obsługą loterii zajmuje się agencja Unique One.

Visa zaplano
wała jej wsparcie reklamowe w postaci szeroko zasięgowej kampanii w telewizji, digitalu, DOOH i w mediach partnerów. Jej planowany zasięg to ponad 27 mln Polaków. Kreację kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1380 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.