53 projekty z nagrodami na e-gali Innovation 2020

Złote statuetki powędrowały do Isobar Polska, VMLY&R, Today, BBDO Warszawa, ING Banku Śląskiego i Storytel.

Finał konkursu Innovation 2020, nagradzającego "nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee, które wspomagają sprzedaż i rozwijają krajowy rynek, wypadł w trudnym okresie pandemii koronawirusa. Organizatorzy zrealizowali jednak wirtualne wydarzenie, w którym odbyło się kilkadziesiąt łączeń online jednocześnie, m.in.: z finalistami konkursu. W e-gali uczestniczyło ponad 400 osób, a poprowadził ją z wirtualnego studia Max Cegielski.

Jury przyznało 53 nagrody, z czego 8 to złote statuetki, 22 srebrne i 23 brązowe. Przedstawiamy 8 projektów ze złotem w kategoriach:

1. Innowacyjny Biznes – podkategoria CSR: Isobar Polska, za projekt "Podróż bez barier", w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla PolRegio;
VMLY&R, za projekt "Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt", zrealizowany dla Noizz.pl, BNP Paribas; Today, za projekt "Skreśl niepotrzebne", w ramach projektu Avon kontra przemoc, zrealizowanego dla Avonu.

2. Innowacyjny Biznes – podkategoria Usługa: Isobar Polska, za projekt "Podróż bez barier", w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla PolRegio.

3. Innowacyjne Doświadczenie: ING Bank Śląski, za aplikację w ramach projektu "Prostomat - języka automatyzacja, taka sytuacja" (podkategoria CX/UX); Storytel, za projekt dla audiobooka "Psy 2.5 w imię miłości" (podkategoria Content).

4. Innowacyjne Doświadczenie – kampania społeczna: VMLY&R, za projekt "Ostatni Twój Weekend", zrealizowany dla Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas; BBDO Warszawa, za projekt "Kolacje wigilijne dla starszych i samotnych", w ramach kampanii "Nieużywane życzenia", zrealizowany dla Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich.

Organizatorem konkursu Innovation 2020 było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

 

Katarzyna Kacprzak 432 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.