Sieć supermarketów FairPrice namawia w kampanii, by "zacząć od nowa" [wideo]
Kampania przygotowana przez agencję Iris to pochwała wartości, które konsumenci nauczyli się cenić w czasie lockdownu wymuszonego przez pandemię.
Sieć 100 supermarketów FairPrice w Singapurze należy do spółdzielni National Trades Union Congress (NTUC), podobnie jak ponad 50 sklepów convenience Cheers. Kampanię przygotował singapurski oddział agencji Iris Worldwide z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia łącznie ok. 1000 osób w 17 biurach na świecie, m.in. w Londynie, Atlancie (Stany Zjednoczone) i Sydney w Australii.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.