Sieć supermarketów FairPrice namawia w kampanii, by "zacząć od nowa" [wideo]

Kampania przygotowana przez agencję Iris to pochwała wartości, które konsumenci nauczyli się cenić w czasie lockdownu wymuszonego przez pandemię.

Po dwóch miesiącach lockdownu Singapur szykuje się do powrotu do normalności, ale sieć supermarketów NTUC FairPrice w kampanii przygotowanej przez agencję Iris namawia konsumentów, by zadali sobie pytanie, co to jest "normalność". Spot skłania odbiorców do podjęcia refleksji nad tym, czego nauczyli się w związku z pandemią koronawirusa. "Czy to normalne wiedzieć więcej o najnowszych trendach, zamiast poznawać bliżej osoby, które kochamy?" - pytają twórcy kampanii. I dodają, że przyszłość nie powinna oznaczać powrotu do normalności, ale "nowy początek" - odkrycie na nowo takich wartości jak rodzina i dbałość o bliskich.

Sieć 100 supermarketów FairPrice w Singapurze należy do spółdzielni National Trades Union Congress (NTUC), podobnie jak ponad 50 sklepów convenience Cheers. Kampanię przygotował singapurski oddział agencji Iris Worldwide z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia łącznie ok. 1000 osób w 17 biurach na świecie, m.in. w  Londynie, Atlancie (Stany Zjednoczone) i Sydney w Australii.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.