Radosław Gołąb dołączył do zespołu AMS

Poprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego.

Do zespołu AMS dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktów digital. Będzie odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home (DOOH) w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami.

Radosław Gołąb z branżą reklamy online związany jest od ponad 13 lat. Poprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Jest członkiem Grupy Roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia.

Katarzyna Kacprzak 448 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.