Unilever dowiezie lody ... do domu
Brytyjsko-holenderski koncern nawiązał współpracę z Uber Eats.
- Wszyscy użytkownicy platformy dostaw jedzenia Uber Eats w największych miastach Polski mogą już delektować się najbardziej popularnymi lodami koncernu Unilever bez wychodzenia z domu - chwali się producent. W ofercie nowej usługi znajdują się takie marki, jak Magnum, Ben & Jerry’s oraz Breyers.
Lody dostępne są w kubkach o pojemności 465 ml oraz w multipackach (zestawy po 6 sztuk na patyku). W ofercie znajdziemy różne popularne wersje smakowe, jak również wersje lodów dla wegan czy warianty fit o obniżonej kaloryczności.Uber Eats zapewnia, że dostarczy lody w ok. 30 minut po złożeniu zamówienia w aplikacji.
- Zamawiających nie obowiązuje minimalna wartość zamówienia, a do ceny lodów doliczany jest koszt dostawy. Pojawiają się już atrakcyjne kody rabatowe, których wykorzystanie gwarantuje darmową dostawę - informuje Unilever.
Pierwsze miasta w których można skorzystać z oferty to Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań i Trójmiasto, a kolejne będą sukcesywnie dodawane tam, gdzie dostępna jest platforma Uber Eats.
Do tego typu sprzedaży swoich lodów Unilever od lat stosuje na całym świecie koncepcję tzw. „dark kitchen”. Produkty zamawiane w aplikacji przez konsumentów dostarczane są z małych zamrażarek w lokalnych punktach sprzedaży, z długimi godzinami otwarcia, co pozwala konsumentom zamawiać ulubione lody, także po godzinach otwarcia standardowych sklepów.
Uber Eats jest globalnym partnerem Unilevera zapewniającym dostawy bezpośrednio do domów konsumentów. Specjalny system monitorujący zamówienia bezpośrednio w aplikacji pozwala na efektywne prowadzenie kampanii performance marketingu.
- Śledzenie zarówno sprzedaży, jak i konwersji z kampanii w czasie rzeczywistym, pomaga nam optymalizować zarówno ofertę dla konsumenta jak i kampanię kierującą ruch do aplikacji, co w efekcie skutkuje większą efektywnością, a tym samym - wzrostem obrotów - mówi Natalia Pikulska, marketing lead projektu.
- Kampania performance marketing pozwala nam dotrzeć do potencjalnych konsumentów w odpowiednim miejscu, czasie i kontekście. Reklamy prowadzą bezpośrednio do wirtualnego sklepu Uber Eats, skracając ścieżkę zakupową a pomiar konwersji pozwala nam podejmować lepsze decyzje w oparciu o twarde dane - dodaje Michał Gajewski, digital marketing lead.