McDonald's zapewnia, że poprawia smak swoich kanapek [wideo]
Największa zmiana, jakiej sieć dokonała w burgerach od ponad 20 lat, komunikowana jest w kampanii przygotowanej przez agencje DDB i Isobar Polska.
- To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku. Przygotowanie do tej zmiany w skali globalnej trwało ponad 3 lata, przeprowadziliśmy setki testów i badań. Warto podkreślić, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur – informuje Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w McDonald’s Polska.
Firma zapewnia, że w skład burgerów wchodzi wołowina z zakładów OSI w Ostródzie. Mięso ma nie zawierać żadnych ulepszaczy smaku i konserwantów, a jedynymi przyprawami mają być sól i pieprz dodawane na etapie smażenia. Warzywa dostarcza do restauracji McDonald’s Green Factory – lokalna firma spod Poznania, oraz Eisberg z Legnicy, zaś pieczywo Aryzta z zakładów produkcyjnych w Strzegomiu i Michałowie-Reginowie.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii emitowanej m.in. w telewizji odpowiada agencja DDB. Media tradycyjne i online zakupił dom mediowy OMD. Kampanię PR prowadzi agencja 24/7Communication, z kolei Isobar Polska wspiera działania na kanałach social media McDonald’s.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.