71 nominacji w konkursie Golden Arrow 2020

Ostateczne wyniki poznamy 25 czerwca.

Jury konkursu Golden Arrow 2020 nominowało 71 prac. Pełna lista nominowanych jest już dostępna. Ostateczne wyniki konkursu poznamy na gali 25 czerwca.

W tym roku obradom przewodniczył Maciej Sip - dyrektor marketingu BMW, mający 18-letnie międzynarodowe doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej i FMCG. Z pełnym składem jury można zapoznać się tutaj. Prace można było zgłaszać w 20 kategoriach, m.in. kampania zintegrowana BtoC, digital marketing (kampania internetowa, serwis internetowy, social media, marketing mobilny, innowacja, e-mail marketing, SEM, wideo), wysyłka bezpośrednia BtoB, program lojalnościowy BtoC, promocja sprzedaży BtoC, ekomarketing, grywalizacja, data science, sztuczna inteligencja. W tym roku pojawiła się także kategoria specjalna - Marketing w czasie pandemii (projekty marek i projekty pro bono).

W konkursie Golden Arrow co roku (od 2006 r.) jury nagradza kampanie marketingowe pod kątem ich efektywności i innowacyjności. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

Organizatorami konkursu są "Media Marketing Polska" oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Jak co roku wszystkie zwycięskie prace zaprezentujemy w magazynie „Media Marketing Polska”. Będzie to już w najbliższym – lipcowo-sierpniowym wydaniu naszego pisma.

Tomasz Wygnański 702 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.