Screen Network z 2,4 mln zł rządowej pomocy

Nawet 75% subwencji dla firmy z sektora DOOH może zostać umorzone.

Firma  w związku ze spadkiem przychodów spowodowanym epidemią koronawirusa wystąpiła o subwencję z budżetu państwa - od Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) - w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. Otrzymała wsparcie w wysokości 2,4 mln zł. Regulamin udzielania tej pomocy przewiduje, że od 25% do 75% kwoty może zostać umorzone, w zależności od spełnienia przez spółkę określonych warunków. Pozostała część będzie musiała zostać spłacona w ciągu 2 lat.

Screen Network zajmuje się cyfrową reklamą zewnętrzną (digital OOH - DOOH). Posiada ok. 23 tys. ekranów w 2,5 tys. lokalizacji w ponad 500 miastach w Polsce. Spółka należy do grupy 4Fun Media. Jej ubiegłoroczne przychody wyniosły nieco ponad 23 mln zł. Cały rynek DOOH w ub.r. szacowany był na ok. 65 mln zł.

Maciej Burlikowski 1413 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.