Adrianna Stępniewska head of Lego REEMEA w Initiative Junior

Będzie odpowiadać za komunikację Lego na kilkunastu rynkach, w tym w Polsce.

Adrianna Stępniewska objęła stanowisko head of Lego REEMEA w Initiative Junior, który jest globalnym brandem IPG Mediabrands, powołanym w celu obsługi tego producenta klocków i kategorii zabawek dla dzieci. Jest to nowe stanowisko strategiczne w strukturach grupy. Stępniewska będzie odpowiedzialna za komunikację Lego na kilkunastu rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i w Afryce, w tym m.in. w Polsce, na Ukrainie, Rosji, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji, w Grecji, Bułgarii, Turcji oraz RPA. W pracy będzie ją wspierał zespół złożony ze specjalistów Initiative Junior, umiejscowiony w Pradze.  

W strukturach IPG Mediabrands będzie podlegać bezpośrednio Monice Bronowskiej, CEO IPG Mediabrands CEE. – Kładziemy ogromny nacisk na zbieranie i wymienianie się wiedzą z poszczególnych rynków. Adrianna ma duże doświadczenie w obszarach, które są istotne dla IPG Mediabrands i koncernu Lego. Wyjątkowo ważna w pełnieniu funkcji szefa hubu jest znajomość mechanizmów pracy agencji mediowych i marketerów. Adrianna zdobyła spore doświadczenie i wiedzę na temat większości rynków, za które teraz będzie odpowiedzialna – mówi Monika Bronowska.

Ostatnio Stępniewska związana była z domem mediowych Zenith (Publicis Groupe), gdzie od 2015 r. pełniła funkcję account directora. Pracowała w zespołach odpowiadających za region CEE dla takich marketerów jak m.in. Electrolux, LVHM, 3M oraz Daimler. Lokalnie opiekowała się obsługą m.in. koncernów L’Oreal, Obi, Credit Agricole.  Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Red Age czy OMD.

Initiative i Lego współpracują od 2018 r. Wtedy też powołano brand Initiative Junior skierowany do obsługi tego klienta. W ramach Initiative Junior połączono wiele kompetencji pochodzących z trzech innych podmiotów grupy IPG: wiedzę na temat mediów i komunikacji z Initiative, znajomości etapów rozwojów dziecka i instighty konsumenckie od MCG Associates oraz doświadczenia z shopper marketingu i innowacji z R/GA. Na potrzeby Lego powołano nowy dodatkowy panel Ripple Junior, który pozwala prowadzić analizy na poziomie płci oraz wieku dzieci (3-12 lat). Badanie prowadzone jest przy pomocy rodziców, zgodnie z wytycznymi badawczymi Esomaru. Tylko w Polsce panel ten liczy około 5 tys. respondentów.

Maciej Florek 2151 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.