Polzak Marketing na żywo online 19 czerwca
Jak przetrwać i wygrać pandemię? Czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii? Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19 - to tematy konferencji, która w tym roku odbędzie się online.
Program rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie między innymi na pytania dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.
Następnie debatę strategiczną „Marketing w dobie pandemii” poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19. Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą:
-
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Head of Marketing, Grupa Żywiec,
-
Paweł Czajka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska,
-
Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group.
Rejestracja na wydarzenie: https://forms.gle/jTyyLD7r7TzRu7zv7
Organizatorzy:
-
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
-
PSML - Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
-
THINK MICE
Partnerzy:
-
Studio TSE
-
Global Expo
-
Emlab
-
CPC Brand Consultants
-
Effie Poland
-
Grupa Żywiec
-
IAB Polska
-
IAA Polska