"Ostatni Twój Weekend" z dwoma Ołówkami D&AD 2020 [wideo]

Projekt otrzymał Żółty Ołówek w kategorii Media (prasa i outdoor) i Drewniany w kategorii Integrated.

Projekt "Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów: Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując dwa ołówki – statuetki D&AD w kategoriach: Media (Use of Press & Outdoor) – Yellow Pencil oraz Integrated (Earned Media) – Wood Pencil.

To drugi raz w historii polskiej reklamy, kiedy polska agencja zostaje wyróżniona Żółtym Ołówkiem. D&AD to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów nagradzających najlepsze prace kreatywne na świecie, organizowany przez brytyjską organizację D&AD i "Advertising Week" (obejmuje 18 kategorii). Żółty Ołówek to nagroda przyznawana tylko najwybitniejszym pracom, które osiągają prawdziwą doskonałość twórczą. Drewniane Ołówki trafiają w ręce autorów prac, którzy reprezentują najlepsze dokonania z dziedziny reklamy i designu.

W 2019 r. "Ostatni Twój Weekend" otrzymał nagrodę w D&AD Impact.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.