Nowy spot Platige Image i laureata Oscara Hervé de Crécy [wideo]

Spektakularny film "Join the Goodness" zrealizowano dla francuskiej marki Babybel.

Studio Platige Image przygotowało dla francuskiej marki Babybel widowiskowy spot utrzymany w konwencji filmowego trailera. Reżyserem projektu jest Hervé de Crécy, nagrodzony Oscarem za krótkometrażową animację "Logorama" Prace nad produkcją zajęły pięć miesięcy i były kończone w trakcie trwania pandemii.
 
Celem Platige było zbudowanie fikcyjnego świata i stworzenie atrakcyjnej wizualnie, wciągającej opowieści. W tym celu zespół warszawskiego studia przygotował łącznie ponad 250 assetów CG, a ponad 70% spotu zostało wygenerowane komputerowo. Platige Image stworzyło też unikalny system projekcji reklam, które mogą zmieniać się w hologramy lub zapętlać. Dużym wyzwaniem było połączenie elementów cyfrowych z ujęciami z planu.
 
– Stworzyliśmy ogromne ilości geometrii pomocniczej, a na mapping kamer poświęciliśmy znacznie więcej czasu niż standardowo. W efekcie nasze cyfrowe kamery były spójne z analogowymi w 100%. Mamy szczęście, że w naszym zespole jest człowiek, który ma w tej materii nie tylko doświadczenie, ale prawdziwy talent. Efekty integracji CG z live-camem przeszły nasze oczekiwania – komentuje Maciej Szewczenko, VFX Supervisor w Platige Image.
 
Zdjęcia do produkcji obywały się w styczniu w Bangkoku, a sam projekt powstawał w Platige do maja. Pomimo pandemii prace nad produkcją nie zostały przerwane i były realizowane zgodnie z założonym harmonogramem.
 
Jest to kolejny po trailerze "Skull & Bones" projekt zrealizowany przez Platige we współpracy z francuskim reżyserem, a także kolejny wyprodukowany przez warszawskie studio w trakcie trwającej pandemii.
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.