Carlsberg Polska rusza z kampanią nowych bezalkoholowych piw Okocim Radler [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Upside, za produkcję odpowiada Dynamo, media planuje i kupuje Initiative. W kampanii występują autentyczni piwowarzy Okocimia.

Marka Okocim rusza z kampanią reklamową nowości w swoim portfolio bezalkoholowych piw: Biały Radler Cytryna 0,0% i Ciemny Radler Wiśnia 0,0%.

Reklama Okocim Radler opowiada o dwóch składach, które reprezentują dwie nowości. Jedna grupa to miłośnicy białego piwa z cytryną, druga to fani wiśni w ciemnym piwie. Między składami występują elementy pozytywnej rywalizacji, która prowadzi do relaksującej zabawy w letniej atmosferze. Składom przewodzą młodzi piwowarzy z browaru Okocim, Oliwia Maruniak i Jarek Wojciechowski, którzy uosabiają dwie przeciwne, ale uzupełniające się siły.

- Marka Okocim Radler skierowana jest przede wszystkim do młodych dynamicznych ludzi. Komunikacja marki uległa odmłodzeniu, by jeszcze lepiej docierać do naszej grupy docelowej. Kobiety stanowią bardzo liczną grupę wśród konsumentów naszych Radlerów, a naszą komunikację kierujemy zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Udział naszych młodych piwowarów w reklamie sprawia, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Okocim.

Wprowadzeniu obu nowości towarzyszy hasło "Wybierz jedną, albo dwie".

Za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, za media dom mediowy Initiative, a za produkcję dom produkcyjny Dynamo. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji i internecie.

W portfolio Okocim Radler znajduje się osiem wariantów smakowych: cztery 0,0% oraz cztery warianty 2%.

Tomasz Wygnański 702 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.