Wojciech Sokół ponownie reklamuje Samsunga [wideo]

Raper pojawia się w kampanii "Zmień spojrzenie".

Polski oddział koreańskiego koncernu technologicznego po raz kolejny zatrudnił polskiego muzyka hiphopowego Wojciecha Sokoła do kampanii reklamowej telefonów komórkowych z serii Galaxy S20.

– Połączenie narracyjnego talentu Wojtka z możliwościami naszego aparatu gwarantuje odkrywanie świata z zupełnie innej perspektywy. Właśnie do tego chcielibyśmy zachęcić w najnowszej kampanii – wskazuje Magda Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics Polska.

Kampania pt. "Zmień spojrzenie" obejmuje działania digital, w tym w mediach społecznościowych, oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, D*fusion Communication oraz dom mediowy Starcom.

Sokół (właściwie Wojciech Sonowski, ur. jako Wojciech Sokół) jest też współzałożycielem i przewodniczącym rady nadzorczej firmy Prosto, wytwórni muzycznej związanej z hip-hopem, która z czasem stała się głównie znana jako producent odzieży.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.