Agnieszka Radwańska w kampanii Alpro
Tenisistka promuje produkty roślinne jako sposób na zdrowy styl życia i ratunek dla planety.
Kampania ma zachęcać konsumentów do zróżnicowania diety już od śniadania, poprzez dodanie większej ilości produktów pochodzenia roślinnego. Radwańska kilkanaście lat temu brała udział w kampanii promującej spożycie mleka. Teraz postanowiła włączyć się w promowanie “roślinnych” nawyków. Kampania obejmuje działania w digitalu: social media, display, programmatic.
Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, która zajmuje się obsługą 360 marki. Obszarem influencer marketingu zajmuje się Lettly.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.