Filip Beźnicki nowym digital strategy directorem w Havas Media Group
Grupa wzmacnia kompetencje digital i tworzy nowe stanowisko.
- Filip to jeden z najbardziej innowacyjnych strategów digitalowych w Polsce z silnym backgroundem mediowym. Śmiało można o nim powiedzieć, że to jeden z trendwatcherów rynku. Przez ostatnie kilka lat zdobywał doświadczenie na wymagających projektach doradczych oraz uczestniczył w wielu projektach e-commerce – mówi Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group.
Filip Beźnicki ma ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę zaczął w Starcomie, następnie przez 3 lata w Next Agency zajmował się tworzeniem strategii komunikacji, a przez ostatnie kilka lat pracował w agencji Saatchi & Saatchi, ostatnio na stanowisku digital growth directora. W swojej karierze miał okazje prowadzić projekty dla takich klientów jak Coca-Cola, T-Mobile, IKEA, Microsoft, Mars czy Jacobs. Ma na koncie takie nagrody jak Cannes Lions, Effie czy Mixx Awards.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.