Filip Beźnicki nowym digital strategy directorem w Havas Media Group

Grupa wzmacnia kompetencje digital i tworzy nowe stanowisko.

Z dniem 1  lipca 2020 r. do Havas Media Group dołącza Filip Beźnicki. Obejmuje nowo utworzone stanowisko digital strategy directora w zespole Havas Intelligence. Będzie raportować bezpośrednio do Alicji Cybulskiej - chief strategy officera. Do zadań Filipa Beźnickiego będzie należeć tworzenie strategii digitalowych dla klientów HMG w oparciu o nowy sieciowy proces strategiczny MX oraz badanie i filozofię Meaningful Brands, a także współpraca z Dominikiem Wałęgą - chief digital officerem.


 - Filip to jeden z najbardziej innowacyjnych strategów digitalowych w Polsce z silnym backgroundem mediowym. Śmiało można o nim powiedzieć, że to jeden z trendwatcherów rynku. Przez ostatnie kilka lat zdobywał doświadczenie na wymagających projektach doradczych oraz uczestniczył w wielu projektach e-commerce – mówi Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group. 

Filip Beźnicki ma ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę zaczął w Starcomie, następnie przez 3 lata w Next Agency zajmował się tworzeniem strategii komunikacji, a przez ostatnie kilka lat pracował w agencji Saatchi & Saatchi, ostatnio na stanowisku digital growth directora. W swojej karierze miał okazje prowadzić projekty dla takich klientów jak Coca-Cola, T-Mobile, IKEA, Microsoft, Mars czy Jacobs. Ma na koncie takie nagrody jak Cannes Lions, Effie czy Mixx Awards. 

Tomasz Wygnański 710 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.