Chińska marka telewizorów TCL z pierwszą dużą kampanią w Polsce

Za zakup wybranych modeli telewizorów do końca lipca obiecuje zwrot gotówki: od 200 zł do 1,2 tys. zł.

Firma TCL, producent elektroniki rodem z Hongkongu (Chiny), po raz pierwszy na taką skalę wychodzi z akcją marketingowo-reklamową w naszym kraju. Za zakupy 17 modeli telewizorów serii TCL QLED TV: C81 i C71 obiecuje zwrot od 200 zł do 1,2 tys. zł. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem: "Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę" w internecie, w tym w mediach społecznościowych, radiu, a także poprzez PR i marketing bezpośredni w punktach sprzedaży (materiały POSM).

– Tagline akcji nawiązuje do nowoczesnego wzornictwa naszych telewizorów, które cechuje ultracienka, prawie niewidoczna metalowa rama, oraz do mistrzowskiej jakości obrazu, który dzięki nowoczesnym technologiom jeszcze lepiej odwzorowuje rzeczywistość. Oglądając film lub grając w grę, można odnieść wrażenie, że zostaliśmy przeniesieni do samego środka akcji – mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager, TCL Polska.

Telewizory TCL można kupić w sklepach stacjonarnych sieci: RTV Euro AGD, Media Expert, Neonet, Komputronik i w internecie. To pierwsza tego typu akcja zorganizowana przez TCL Polska. Promocja potrwa do 31 lipca br.

Kreację kampanii przygotowała agencja marketingowa Wyobraź Sobie, natomiast sama akcja promocyjna jest organizowana przez szwajcarską agencję marketingową RIX Group.

Firma TCL powstała w 1981 r., obecnie prowadzi sprzedaż w 160 krajach i twierdzi, że od 2018 r. jest drugim, po koreańskim Samsungu, największym producentem telewizorów na świecie.

Maciej Burlikowski 1387 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.