"Ogarnij finanse" - zachęca mBank [wideo]

Kampanię przygotowaną przez BBDO wyprodukowało studio Dynamo Film.

Rusza długofalowa kampania mBanku. Za koncepcję i koordynację działań odpowiada agencja BBDO.

Kampania wspiera trzy produkty bankowe w trzech odsłonach – szybkie przelewy Blik na numer telefonu za darmo, wspólne konto, gdzie oszczędzać można razem, a wydawać osobno, zgodnie z własnym gustem, i "awaryjną gotówkę", tj. odnawialny kredyt w ofercie abonamentowej.
Z uwagi na młodą grupę docelową działania komunikacyjne są prowadzone tylko w przestrzeni digital.
Kampania obejmuje współpracę z influencerami, display, aktywność w social mediach z użyciem Facebooka i Instagrama, wykorzystywane są pre-rolle YT i screening na Filmwebie.
 
Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film, a postprodukcją zajęło się studio Delapost. Za działania w mediach odpowiada Mindshare.
 
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.