Andy Main będzie globalnym CEO Ogilvy

Zastąpi agencyjnego weterana Johna Seiferta, który w kwietniu br. zapowiedział swoje odejście na emeryturę w przyszłym roku.

Main planuje rozpocząć przejmowanie sterów w Ogilvy pod koniec lipca r. Przechodzi do agencji z grupy WPP z Deloitte Digital, którą to firmą świadczącą szereg usług na styku doradztwa, kreacji i nowych technologii kierował od 2014 r. Karierę rozpoczynał w innej wielkiej firmie doradczej Andersen Consulting. Do Deloitte przeniósł się w 1999 roku, obejmując stanowisko szefa działu Hi-Tech Practice.

Jego poprzednik John Seifert odchodzi z Ogilvy po 41 latach, w tym pięciu na stanowisku CEO. Pozostanie jednak w agencji do końca br., by ułatwić proces sukcesji zaplanowany przez szefa WPP Marka Reada.

W 2017 r. rozpoczęła się konsolidacja pod szyldem Ogilvy szeregu agencji takich jak Ogilvy PR, Ogilvy & Mather i Ogilvy One. W tegorocznej edycji prestiżowego nowojorskiego konkursu The One Show Awards Ogilvy uhonorowano tytułem sieciowej agencji roku.

Paweł Piasecki 422 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.