Cukier dla Panattoni - na planie spotu [wideo]

Optyczne iluzje, młodzi sportowcy, ponad 60 osób biorących udział w produkcji filmu. Zapraszamy na plan zdjęciowy urodzinowego spotu marki Panattoni - projektu realizowanego przez grupę kreatywną CUKIER.

- Panattoni to europejski lider w branży nieruchomości przemysłowych. Od 15 lat firma obecna jest na rynkach europejskich. Aby zaprezentować wartości, które towarzyszyły zespołowi Panattoni w rozwoju biznesu zaprosiliśmy do realizacji nastoletnich sportowców. Dzięki kombinacji nowoczesnych technologii, kreatywności i dużej ilości utalentowanych partnerów powstał materiał, z którego jesteśmy bardzo dumni – mówi Wojciech Barczuk, producent, co-owner grupy kreatywnej CUKIER. 

Praca nad projektem toczyła się podczas epidemii COVID-19. Zespół miał więc utrudnione zadanie. Prace koncepcyjne udało się zakończyć przed ogłoszeniem obostrzeń związanych z epidemią COVID-19, ale etap planowania produkcji przeprowadzany był zdalnie. – To było dla nas wyzwanie. Do tej pory tego typu zadania planowaliśmy pracując zespołowo. Przeniesie procesu na pracę zdalną okazało się łatwiejsze niż przypuszczaliśmy, ale wymagało od całego zespołu dużej elastyczności i wzajemnego zrozumienia – dodaje Barczuk.

 

- Proces produkcji filmowej w czasie pandemii jest specyficzny, wymagał od nas zwiększenia zasad higieny, przed planem i na planie. Scenografia została zbudowana przed pandemią, wszelkie prace preprodukcyjne przeprowadziliśmy zdalnie, próby, cały plan filmowy i kolejność nagrywania ujęć zaprojektowaliśmy tak, żeby zminimalizować ilość osób jednocześnie na planie - mówi CEO, co-owner CUKIER, Paula Kniej. 

Zespół produkcyjny zoptymalizował plan zdjęciowy pod kątem wymogów Ministerstwa Zdrowia. Cała ekipa pracująca na planie nosiła maski, dbano również o to, aby na planie przebywały tylko niezbędne osoby. Aby zapewnić bezpieczeństwo zespół make-up, pracował w specjalnych, jednorazowych kombinezonach. Rolę konsultantów na planie pełnili ratownicy medyczni. 

- To wyjątkowo wymagający projekt, nie tylko przez to, że w połowie procesu zaskoczyła nas globalna pandemia. Ambicje artystyczne, wielowątkowość, innowacyjność projektu, precyzja wykonania i potrzeba bardzo ścisłej współpracy pomiędzy agencją kreatywną twórcami, a projektantami i wykonawcami scenografii na każdym etapie produkcji, była jeszcze ważniejsza niż zwykle. Dobraliśmy najmocniejszy, naszym zdaniem, zespół w Polsce do tego typu projektu: duet reżyserski Kijek/Adamski, DOP Michał Dąbal, scenografia JEJU & Ferwor, StediCam Adam Mendry, gafer Rafał Okyne (Heliograf). No i oczywiście nasz zespół z CUKIER, który odpowiadał na kreację i produkcję – mówi Filip Kniej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.