Goran Markovic nowym szefem marketingu T-Mobile Polska

Jako członek zarządu ds. rynku prywatnego będzie odpowiadał za cały pion ofert dla klientów indywidualnych.

Goran Markovic będzie nowym członkiem zarządu firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska, kontrolowanej przez niemiecki Deutsche Telekom, odpowiedzialnym za rynek prywatny, czyli za wszystkie oferty dla klientów indywidualnych. Zastąpi Frederica Perrona.

Do T-Mobile Markovic przechodzi z norweskiej Grupy Telenor. Ostatnio zajmował stanowisko chief commercial officera w Telenor Bułgaria, gdzie kierował całością działań sprzedażowych i marketingowych segmentów B2C oraz B2B. Wcześniej zajmował stanowiska w pionie marketingu spółki Telenor na Węgrzech, takie jak omni-channel marketing director, business transformation lead i doradca CMO. Pełnił także funkcję brand managera w Grupie Telenor po wyprowadzce ze swojego rodzinnego kraju, Czarnogóry, gdzie rozpoczął karierę w 2004 r. jako stażysta w zespole komunikacji marketingowej. W Telenor Czarnogóra zajmował kolejno stanowiska marketing communication director, marketing director oraz pełnił obowiązki CMO Consumer.

Maciej Burlikowski 1387 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.